Serkan Özbalta: "Ayaklarımızın yere sağlam basması lazım"
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Deplasmanda Hatayspor'u 3-0 mağlup eden Erzurumspor FK'da Teknik Direktör Serkan Özbalta, maçtan hemen sonra açıklamalarda bulundu. Detaylar...

Son 5 Haber

İbrahim Hacıosmanoğlu'ndan istifa sorusuna net yanıt!

Trabzonspor, Samsunspor'un tecrübeli oyuncusu Emre Kılınç için hamle yapacak

Sergen Yalçın, Arda Turan'ı "Sakın bunu yapma!" diyerek uyardı

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti

İşte Galatasaray'ın forvet planı: Icardi gidecek Omar Marmoush gelecek
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Hatayspor ile deplasmanda karşı karşıya gelen Erzurumspor FK'da teknik direktör Serkan Özbalta, maçtan sonra açıklamalarda bulundu. Özbalta, iki takımın da maça iyi başladığını dile getirdi. Kırmızı kart sonrası oyun üstünlüğünün kendilerine geçtiğini belirten Özbalta, ikinci yarıda istediklerinin tamamını yaptıklarını vurguladı.
"İstediğimiz skoru elde ettik. Önemli bir müsabaka''
Özbalta, "İstediğimiz skoru elde ettik. Önemli bir müsabaka. Bu gibi maçları oynamak kolay değil ama üstesinden gelmek lazım. Bahanesi olmayan maçlar. Kaybettiğinde özgüven kaybı olabiliyor. Kazanmasını ve oyunu ciddiye aldıkları için oyuncularımı tebrik ediyorum. Üstesinden geldik.12. hafta itibarıyla gidişatımız iyi. Devre arasına kadar ilk 7'nin içerisinde kalmanın hesaplarını yapıyoruz. " diye konuştu.
Oyuncu grubunun her geçen hafta üzerine koyarak ilerlediğini anlatan Özbalta, "Lig çok uzun ama ayaklarımızın sağlam yere basması lazım." değerlendirmesinde bulundu.