Shakhtar U19 teknik direktörü Arda Turan'ı beğenmedi! Cevap gecikmedi...
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Shakhtar U19 teknik direktörü Oleksiy Belik, Arda Turan’ı övdü ama kendisinin teknik direktör olarak ondan geri kalmadığını söyledi. Arda Turan'dan cevap geldi. Detaylar...

Son 5 Haber

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"

Alkışlar milli yıldıza! ABD - Türkiye maçında istatistikte maçın zirvesinde

ABD Teknik Direktörü Mauricio Pochettino, Türkiye maçının ardından isyan etti: "Ben mi yanlış anlıyorum"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Shakhtar U19 takımının teknik direktörü Oleksiy Belik, eski milli futbolcu Arda Turan hakkında açıklamalarda bulundu. Belik, Arda’yı harika bir futbolcu olarak nitelendirirken, teknik direktör olarak kendisinin de ondan geri kalmadığını belirtti.
''Teknik direktör olarak kendimi ondan daha kötü görmüyorum''
Oleksiy Belik, Arda Turan’ın futbolculuk kariyerini överek, “Arda harika bir futbolcuydu ama teknik direktör olarak kendimi ondan daha kötü görmüyorum. Arda’nın benden tek üstünlüğü Instagram’da milyonlarca takipçisinin olması” ifadelerini kullandı.
Arda Turan’dan yanıt
Arda Turan ise Belik’in açıklamalarına karşılık, “Shakhtar U19’un gerçekten muhteşem bir teknik direktörü var. Yaptıklarını beğeniyorum ve tüm girişimlerini destekliyorum. Belki de Shakhtar’ı benden daha iyi çalıştırabilirdi” dedi.