Sissoko: Çok iyi oynadığımızı düşünüyorum
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Sissoko: Çok iyi oynadığımızı düşünüyorum

Son 5 Haber

Final gibi eşleşmeler var! İşte Dünya Kupası'nda son 32'ye kalan ülkeler

Belçika'dan gövde gösterisi! Yeni Zelanda'yı farklı geçip tur biletini kaptı

(GOLLER ve ÖZET) Mısır - İran | Maç Sonucu: 1-1

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti

İstanbul bileti hazır! Fenerbahçe'nin yeni transferi geliyor
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Sissoko: Çok iyi oynadığımızı düşünüyorum
Sissoko, Akhisarspor'un Galatasaray'a 2-1 yenildiği maçın ardından yayıncı kuruluşa konuştu. Abdoul Sissoko, "Çok iyi oynadığımızı düşünüyorum" ifadesini kullandı.
Sissoko'nun sözlerinden Ajansspor.com'un derledikleri şöyle:
"Bu akşam çok iyi oynadığımızı düşünüyorum. Erken iki tane gol yememize rağmen geri döndük. 2-1'i yakaladık ama futbolda bazen böyle şeyler oluyor. Kazanamıyorsunuz. Şimdi önümüzde iki tane final var. Bir tanesi Türkiye Kupası'nda, diğeri Kayseri'ye karşı. Şimdi onlara odaklanacağız"
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...