Sivas Belediyesi’nden Sivasspor taraftarına bilet jesti
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Sivas Belediyesi, DG Sivasspor'un UEFA Avrupa Konferans Ligi Son 16 Turu'nda yarın Fiorentina ile oynayacağı rövanş maçının biletlerinin bir kısmını satın aldı.

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- İHA
Sivasspor, UEFA Avrupa Konferans Ligi Son 16 Turu rövanşında İtalya ekibi Fiorentina ile karşı karşıya gelecek. Yarın Sivas 4 Eylül Stadyumu'nda oynanacak olan müsabaka saat 20.45’te başlayacak.
Biletler ücretsiz dağıtılacak
Zorlu karşılaşma öncesi Sivas Belediyesi, taraftarların maça gelmesi için biletlerin bir kısmını satın alarak taraftarlara ücretsiz dağıtacak.
Konu ile ilgili Sivasspor Kulübü'nden yapılan açıklamada, "DG Sivasspor’umuz ile Fiorentina arasında yarın saat 20.45’te sahamızda oynanacak mücadelenin biletleri Sivas Belediyesi tarafından satın alınmıştır.

"1 kişi en fazla 3 bilet alabilecektir"
Biletler ücretsiz olarak taraftarımıza dağıtılacaktır. 1 kişi en fazla 3 bilet alabilecektir. Bilet dağıtımı Hanımeli Çarşısı’nda bulunan Passolig gişesinde yapılmaktadır. Desteğinden dolayı Sivas Belediye Başkanı Hilmi Bilgin’e teşekkür ederiz" ifadeleri kullanıldı.
Başkan Bilgin: "Stadyumu tam dolduralım"
Sivas Belediye Başkanı Hilmi Bilgin ise tüm Sivaslıları maça davet ederek, "Sevgili Yiğidolar, Sivasspor'umuz perşembe günü tarihinin en önemli maçlarından birine çıkacak.
"Hep destek, tam destek"
Sivas Belediyesi olarak bugüne kadar Sivasspor'umuza her zaman destek olduk, bundan sonrada destek olmaya devam edeceğiz. Böylesi önemli bir maçta Yiğidolar'ın, Sivasspor'a destek olması adına bugün itibarıyla satılmayan tüm biletleri Sivas Belediyesi olarak alıyor ve Sivasspor sevdalılarını perşembe günü maç saatinde stadyumu tam olarak doldurmaya davet ediyoruz. Hep destek, tam destek" şeklinde konuştu.