Sivasspor'da taraftarların tepkisi dinmiyor! Tesislerin önünde protesto...
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Sivasspor’un Bodrum FK ile 0-0 berabere kaldığı ve ligde kalma umutlarının azaldığı maç sonrası Sivasspor taraftarları, kulüp tesislerine yürüyerek takımı protesto etti.

Son 5 Haber

Özbek: "Projelerin gerçekleşmesini sağlayan Bankalar Birliği anlaşmasından çıkmış olmamızdır"

Amedspor'dan savunmaya takviye! David Bates imzayı attı

Kocaelispor, Anfernee Dijksteel tekliflerini reddetti! İşte istenen bonservis...

Mario Lemina'nın kardeşi TFF 1. Lig'de!

Marcelo Bielsa, Uruguay - İspanya maçı sonrası gazetecilere bağırdı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig'in 35. haftasında evinde Bodrum FK ile 0-0 berabere kalan Sivaspor, bu sonuçla ligde kalma umutlarını azalttı.
Taraftarlar takımı protesto etti
Yaşanan bu beraberliğin ardından kırmızı-beyazlı taraftarlar, takımı protesto etti.
Yönetim istifaya davet edildi
Sivassporlu taraftarlar sloganlarla tepkilerini gösterirken, yönetimi istifaya davet etti.

Bazı Sivassporlu taraftarlar da Vali Lütfullah Bilgin Sivasspor Tesisleri'ne geldi ve tepkilerini burada da sürdürerek Sivasspor Başkanı Bahattin Eken’i istifaya davet etti.
Uğur Çiftçi’ye tepki
Taraftarlar futbolcu Uğur Çiftçi’ye de tepki tezahüratında bulundular.
Yoğun güvenlik önlemleri altındaki taraftarlar daha sonra olaysız bir şekilde dağıldı.