Sivassporlu oyunculardan sezon değerlendirmesi
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Sivassporlu oyunculardan sezon değerlendirmesi

Son 5 Haber

Aziz Yıldırım cephesinden teknik direktör ve transfer sözleri

Yalçın Koşukavak, Ankara Keçiörengücü'nden ayrıldı!

Olay iddia: Real Madrid başkan adayı Florentino Perez'in "gizemli transfer" Victor Osimhen

Murat Ülker, ''Bunu yapanlar Allah'tan bulsun'' diyerek isyan etti

Kayserispor Olağanüstü Genel Kurul toplantısında başkanlığa Ali Çamlı seçildi
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Sivassporlu oyunculardan sezon değerlendirmesi
Sivasspor oyuncuları Hakan Arslan ve Ziya Erdal, 5-1 kaybettikleri Beşiktaş maçının ardından beIN Sports'a konuştu.
Hakan Arslan: "Sezon bizim için çok iyi geçti. Sezon başı hedefimiz ligde kalmaktı. İkinci yarıda hedefimiz Avrupa Kupası oldu. Akhisarspor kupayı alınca bu iddiamız da ortadan kalktı. Benim adıma ve takımım adına güzel bir sezon geçti."
Ziya Erdal: "Yeni çıkan bir takımız. Normalde bu süreç zor olur ama biz bu sıkıntıyı yaşamadık. Yeni kurulan bir takımız ve sıkıntı yaşamadık. İkinci yarıda yediğimiz golün ardından baskılı oynamaya çalıştık, sonrasında 2. golü yedik. Maçın kırılma noktası kırmızı karttı. Taraftarımıza teşekkür ediyorum."
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...