Son şampiyon, çeyrek finalde havlu attı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Son dakika spor haberleri... Fransa Açık Tenis Turnuvası (Roland Garros)'ta Iga Swiatek , çeyrek finalde elendi. Swiatek Maria Sakkari maçından detaylar...

Son 5 Haber

Trabzonspor'un yıldızı Christ Oulai'yi imzayı attı!

Chelsea'den Inter'e 55 milyon euroluk transfer çalımı!

Julian Alvarez krizi! Atletico'dan Barcelona'ya FIFA tehdidi

Altay'da alacakları için kulübe ihtar çeken Emre Tangeldi, sözleşmesini feshetti

Galatasaray'da yerli golcü harekâtı! Gündemde Bertuğ Yıldırım var
- Haberin Kaynağı:
- AA
AJANSSPOR - HABER
Fransa'nın başkenti Paris'te düzenlenen Fransa Açık Tenis Turnuvası'nın (Roland Garros) 11. gün sabah seansında oynanan mücadelede, 8 numaralı seribaşı Swiatek ile 17 numaralı seribaşı Sakkari karşılaştı. Maria Sakkari, son şampiyon Iga Swiatek'i 2-0'lık skorla eledi.

Kariyerinin ilk grand slam çeyrek final maçına çıkan Sakkari, 1 saat 35 dakika sonunda korttan 2-0 (6-4, 6-4) galip ayrıldı. Roland Garros'ya şampiyon unvanıyla gelen Swiatek'i turnuvanın dışına iten Sakkari, yarı finalde Barbora Krejcikova (dünya 33 numarası) ile eşleşti.
Diğer son 4 eşleşmesinde de 31 numaralı seribaşı Anastasia Pavlyuchenkova ile klasmanın 85. basamağındaki Tamara Zidansek mücadele edecek.
2021 Fransa Açık böylece 1978 Avustralya Açık'tan sonra yarı finalde kariyerinde bunu ilk kez başaran 4 kadın tenisçinin yer aldığı, açık dönemdeki (1968'den itibaren) 2. grand slam turnuvası oldu.