"Sonunda kazandık"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
"Sonunda kazandık"

Son 5 Haber

Sakaryaspor'da arbede nedeniyle ertelenen kongre tarihi belli oldu

Göztepe'den 3. transfer! Alex Matos için Sheffield United ile anlaşma sağlandı

Lodi ile Duarte, Fred'i transfer için ikna etmeye çalıştıklarını açıkladı!

Aras Kargo, Lila Şengün’ü kadrosuna kattı

Beşiktaş Akatlar'a veda ediyor! Özkan Arseven'den EuroLeague ve transfer açıklaması
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

"Sonunda kazandık"
THY EuroLeague Final Four’da şampiyonluğa ulaşarak büyük bir başarı elde eden Fenerbahçe’de genel menajer Maurizio Gherardini düşüncelerini dile getirdi.
Gherardini'nin sözleri şöyle:
"Muhteşem bir şehir muhteşem bir takım muhteşem bir seyirci. Bütün bunları düşündüğümüz zaman kupayı kazanmamız lazımdı. Doğru olanı yaptık. Bütük sezon bu anı bekledik. Yarın bunun tadını daha iyi çıkaracağız. Şu an daha olayın sıcaklığı üzerimizde. Oyuncu grubu, çalışanlar, şehir bunu hakettik. Mutluluğu yaşıyoruz.
Kazanmak çok özel. Bu ülke, bu şehir için kazanmak çok özel. Koç Obradovic ile kazanmak daha da özel. Geçtiğimiz koşullar çok zordu. Kazanmak hiçbir zaman kolay değildir. Bunu başarmak, özellikle Final-Four'da bunu başarmak çok zordur. Biz de 3. kez üst üste burada bulunduk. Sonunda da kazandık.