Spor Bakanı, dünyaca ünlü eski tenisçi ile bir araya geldi!
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, dünya sıralamasında 4 numaraya kadar yükselen eski Çek tenisçi Tomas Berdych ile bir araya geldi. İşte detaylar.

Son 5 Haber

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"

Alkışlar milli yıldıza! ABD - Türkiye maçında istatistikte maçın zirvesinde

ABD Teknik Direktörü Mauricio Pochettino, Türkiye maçının ardından isyan etti: "Ben mi yanlış anlıyorum"

Galatasaray'da Singo'ya Avrupa devi talip oldu! Türk futbol tarihine geçecek bonservis...
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, dünya sıralamasında 4 numaraya kadar yükselen eski Çek tenisçi Tomas Berdych ile bir araya geldi.
Görüşmede Amit Naor da yer aldı
Gençlik ve Spor Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, bakanlık merkez binada gerçekleşen görüşmede Türkiye Tenis Federasyonu Başkanı Cengiz Durmuş ve birçok ünlü tenisçiye koçluk yapan eski tenis oyuncusu Amit Naor da yer aldı.
Organizasyonlar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu
Tesisleri incelemek ve bir dizi görüşmeler yapmak üzere Türkiye'de bulunan Berdych'in Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak ile yaptığı görüşmede, Türk tenisçilerin gelişimi ve Türkiye'de gerçekleştirilen organizasyonlar hakkında görüş alışverişinde bulunuldu.
İmzalı raket hediye edildi
Sohbetin ardından Berdych, Bakan Osman Aşkın Bak'a imzalı raketini hediye etti.
Berdych, 2019'da kariyerini sonlandırdı
Wimbledon Tenis Turnuvası'nda 2010 yılında final oynama başarısı gösteren Berdych, 2019'da kariyerini sonlandırmıştı.