"Takımımdan ve oyuncularımdan çok memnunum"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
"Takımımdan ve oyuncularımdan çok memnunum"

Son 5 Haber

Ali Okancı, beIN Sports'tan ayrıldı!

Bogdan Tanjevic'den yıllar sonra gelen Mehmet Okur ve Hidayet Türkoğlu itirafı

Sidny Lopes Cabral, Trabzonspor'u neden tercih ettiğini açıkladı!

Galatasaray'dan Joao Gomes atağı! Pazarlıklar başladı

Tedesco, eski Fenerbahçeli ismi transfer listesine ekledi! Milli yıldız...
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

"Takımımdan ve oyuncularımdan çok memnunum"
Trabzonspor Başantrenörü Zare Markovski, Gazintep basketbol galibiyetinin ardından mücadelede diskalifiye olan Chris Obekpa'nın olmadığı dönemde herkesin çok iyi iş çıkardığını vurguladı.
Ligde birkaç maç kaybettiklerini hatırlatan Markovski, şu açıklamayı yaptı:
"Bu karşılaşmaya takım olarak çok iyi çalıştık. Takımımdan ve oyuncularımdan çok memnunum. Galip gelmeyi çok istediğimiz bir maçtı. Galibiyet, Obekpa'nın olmadığı dönemde daha da önem kazandı. Emeği geçenlere teşekkür ederim."
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...