Taner Taşkın: "3 puan aldık ve yolumuza devam ediyoruz"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Tuzlaspor haberleri... Tuzlaspor Teknik Direktörü Taner Taşkın, Eskişehirspor galibiyetinden sonra yaptığı açıklamada, "Maçın zor geçeceğini biliyorduk. Neticede 3 puan aldık ve yolumuza devam ediyoruz" dedi. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Aziz Yıldırım cephesinden teknik direktör ve transfer sözleri

Yalçın Koşukavak, Ankara Keçiörengücü'nden ayrıldı!

Olay iddia: Real Madrid başkan adayı Florentino Perez'in "gizemli transfer" Victor Osimhen

Murat Ülker, ''Bunu yapanlar Allah'tan bulsun'' diyerek isyan etti

Kayserispor Olağanüstü Genel Kurul toplantısında başkanlığa Ali Çamlı seçildi
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Taner Taşkın: "3 puan aldık ve yolumuza devam ediyoruz"
Tuzlaspor, TFF 1. Lig’in 13. haftasında konuk olduğu Eskişehirspor’u 2-0 mağlup etti. Müsabakanın ardından puanını 24’e yükselten İstanbul temsilcisi Süper Lig iddiasını sürdürdü. Maçın ardından basın toplantısında açıklamalarda bulunan Tuzlaspor Teknik Direktörü Taner Taşkın karşılaşmayı değerlendirdi. Taşkın, "Maçın zor geçeceğini biliyorduk. Rakibimizi iyi analiz etmiştik. Eskişehirspor iç sahada coşkulu oynuyor. Beşli, kapalı bir defans olduğu için işimiz zordu.
"Bir hedefimiz var"
Rakibi tebrik ederim. Bir hedefimiz var bu hedef doğrultusunda kazanmamız gerekiyordu. Sonuçtan mutluyum. Rakibimiz kaymaları iyi yapıp takım savunmasını iyi oynadı. Kanatları iyi kapattılar. Neticede 3 puan aldık ve yolumuza devam ediyoruz" diye konuştu.