Taner Taşkın: "3 puan aldık ve yolumuza devam ediyoruz"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Tuzlaspor haberleri... Tuzlaspor Teknik Direktörü Taner Taşkın, Eskişehirspor galibiyetinden sonra yaptığı açıklamada, "Maçın zor geçeceğini biliyorduk. Neticede 3 puan aldık ve yolumuza devam ediyoruz" dedi. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Galatasaray'da yerli golcü harekâtı! Gündemde Bertuğ Yıldırım var

Galatasaray'da öncelik 20 milyon euro! Dursun Özbek devrede

Trabzonspor'da savunmaya Macaristan'dan sürpriz takviye!

Samsunspor'dan Galatasaraylı Renato Nhaga için resmi açıklama geldi

TFF'nin "maç tekrar edilsin" girişimine FIFA'dan ikinci saat cevabı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Taner Taşkın: "3 puan aldık ve yolumuza devam ediyoruz"
Tuzlaspor, TFF 1. Lig’in 13. haftasında konuk olduğu Eskişehirspor’u 2-0 mağlup etti. Müsabakanın ardından puanını 24’e yükselten İstanbul temsilcisi Süper Lig iddiasını sürdürdü. Maçın ardından basın toplantısında açıklamalarda bulunan Tuzlaspor Teknik Direktörü Taner Taşkın karşılaşmayı değerlendirdi. Taşkın, "Maçın zor geçeceğini biliyorduk. Rakibimizi iyi analiz etmiştik. Eskişehirspor iç sahada coşkulu oynuyor. Beşli, kapalı bir defans olduğu için işimiz zordu.
"Bir hedefimiz var"
Rakibi tebrik ederim. Bir hedefimiz var bu hedef doğrultusunda kazanmamız gerekiyordu. Sonuçtan mutluyum. Rakibimiz kaymaları iyi yapıp takım savunmasını iyi oynadı. Kanatları iyi kapattılar. Neticede 3 puan aldık ve yolumuza devam ediyoruz" diye konuştu.