Taner Taşkın'dan maç sonu olay sözler: İsimleriyle kazandılar, oyunlarıyla değil
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Manisa Futbol Kulübü Teknik Direktörü Taner Taşkın, 3-2 mağlup oldukları Sivasspor maçının ardından flaş ifadeler kullandı. İşte detaylar...

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Trendyol 1. Lig'in 13. haftasında Manisa FK, deplasmanda karşılaştığı Özbelsan Sivasspor'a 3-2 mağlup oldu. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Manisa FK Teknik Direktörü Taner Taşkın, kullandığı ifadelerle sosyal medyada gündem oldu.
Böyle bir penaltı olmaz
İlk olarak kendilerine büyük haksızlık yapıldığını ifade eden Taner Taşkın, "Bizim söylediklerimiz havada kalıyor. Biz mağlubiyeti hak eden oyun oynamadık. Çocuklar iyi mücadele ettiler. Verilen penaltı ağır bir penaltıydı. Böyle bir penaltı olmaz.'' dedi.
Sivasspor ismiyle kazandı
Galibiyeti hak ettiklerini ifade eden Taşkın, "Oyuncularımız ellerinden geleni yaptılar. Rakibimiz 3 kez kalemize geldi, 3'ü de gol oldu. Biz de 3 kez gol attık ama birisi verilmedi. Biz bu deplasmanda puan alacağımızdan emindik. Sivasspor bugün galip geldiyse isminin büyüklüğüyle galip geldi, oyun oynayarak galip gelmedi" diye konuştu.
