Tarihi toplantıdan karar çıktı! İşte Fenerbahçe'nin yol haritası
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Fenerbahçe Kongre Üyeleri, Fenerbahçe Olağanüstü Genel Kurulu'nda son kararı verdi. 4 maddelik önerge toplantıda kabul edildi. İşte tüm detaylar...

Son 5 Haber

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3

(GOLLER ve ÖZET) Japonya - İsveç | Maç Sonucu: 1-1
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig'in 30'uncu haftasında oynanan Trabzonspor - Fenerbahçe maçında yaşanan taraftar olaylarının ardından Fenerbahçe Başkanı Ali Koç ve kurmayları 2 Nisan Salı günü için Olağanüstü Genel Kurul kararı almıştı. Ülker Stadyumu, kongre üyeleri ile doldu.
Yönetim Kurulu tarafından sunulan önerge oylandı
23 bine yakın kongre üyesinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda kulübün bundan sonra nasıl bir yol haritası izleyeceği değerlendirildi. Toplantının sonunda Fenerbahçe Yönetim Kurulu tarafından oluşturulan önerge oylamaya sunuldu. Oylamanın sonucunda Sarı-Lacivertliler'in alacağı aksiyonlar belirlendi.
Önerge
1- Uygun bir tarihe ertelenmemesi ve yabancı hakem atanmaması halinde Süper Kupa müsabakasına çıkmamak veya Süper Kupa müsabakasına U19 takımıyla katılmak
2- Önümüzdeki sezondan itibaren 2 sezon Türkiye Kupası'na katılmamak veya 2 sezon Türkiye Kupası'na U19 ile katılmak
3- Yurt dışı yapılanması hususlarında gerekli yol haritasını belirlemek ve hayata geçirmek
4- Futbol paydaşları dışından yapılan müdahaleler için UEFA ve FIFA'ya başvuruda bulunmak
Oy birliği ile kabul edildi
Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun Olağanüstü Genel Kurul'a getirdiği önerge, Fenerbahçe Kongre Üyelerinin oylarına sunuldu. Önerge, oy birliği ile kabul edildi. Böylece yönetim kuruluna, görev süresinin sonuna kadar yetki verildi.