Tiago Djalo: "İnandığımız zaman daha da iyi işler çıkaracağız"
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig'in 12. haftasında Beşiktaş'ın, deplasmanda Hesap.com Antalyaspor'u 3-1 mağlup ettiği maç sonrası Tiago Djalo açıklamalar yaptı. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Avustralya ve Paraguay el ele son 32 turunda!

(GOLLER ve ÖZET) Türkiye - ABD | Maç Sonucu: 3-2

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig'in 12. haftasında Beşiktaş'ın, deplasmanda Hesap.com Antalyaspor'u 3-1 mağlup ettiği maç sonrası Tiago Djalo açıklamalarda bulundu.
"Rakibimizin attığı golü yemeyebilirdik"
Djalo, "Gol attığım için mutluyum ama daha çok kazandığımız için mutluyum. Bugün takım çok iyi iş çıkardı sahada. Rakibimizin attığı golü yemeyebilirdik. Golden sonra işler kötüye gidebilirdi ama izin vermedik. Biraz dinleneceğiz ve sonra çalışacağız. Gabriel Paulista ile oynamak kolay. Benzer kültürden geliyoruz. Birbirimizi iyi tamamlıyoruz.
"Duran toplara çok çalışıyoruz"
İlk maçtı beraber oynadığımız. Süper Lig'de her maç zor, biz de buna göre davranıyoruz. Geçen yıl 2 gol atmıştım, gol atmak isteyen bir oyuncuyum. Duran toplara çok çalışıyoruz. İnanmamız lazım. İnandığımız zaman daha da iyi işler çıkaracağız" ifadelerini kullandı.