Trabzonspor'dan kura yorumu! "Güzel şeylerin başlangıcı..."
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Son dakika | Trabzonspor Yönetim Kurulu Üyesi Gözde Atasoy, Ziraat Türkiye Kupası'nda kura çekiminin ardından açıklama yaptı. İşte tüm detaylar...

Son 5 Haber

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı

(Yazılı Özet) Senegal - Irak Maç Sonucu: 5-0

(Yazılı Özet) Fransa - Norveç Maç Sonucu: 3-1

Kulüpler Birliği toplantısında gerilim: Fenerbahçe ve Samsunspor yöneticileri tartıştı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Ziraat Türkiye Kupası grup müsabakaları kura çekimi, TFF Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesisleri'nde gerçekleştirildi. Trabzonspor, kura çekiminde A Grubu’nda Corendon Alanyaspor, İskenderunspor ve Çaykur Rizespor ile eşleşti.
Trabzonspor’da kura çekiminin ardından yönetim kurulu üyesi Gözde Atasoy basın mensuplarına açıklamalarda bulundu. Atasoy, Türkiye Kupası'ndaki kura çekimini değerlendirdi.
"Bu kurayı güzel şeylerin başlangıcı olarak değerlendirmek istiyorum"
Kurada ilk olarak Trabzonspor'un çıktığını ifade eden Atasoy, "İlk olarak da Trabzonspor çıktı. İki maçı evimizde oynayacak olmak çok kıymetli. Sportif başarıya son derece ihtiyacımız olduğu bir dönemden geçiyoruz. Taraftarımızın sahada başarı görmeye oldukça aç ve hevesli olduğu bir dönemden geçiyoruz. Bu kurayı da ben güzel şeylerin başlangıcı olarak değerlendirmek istiyorum" dedi.

"Trabzonspor adına elimin uğurlu geldiğine inanmak istiyorum"
Atasoy, "Alanyaspor ve Çaykur Rizespor’u ağırlayacağız, İskenderunspor’a konuk olacağız. Gruplarda da farklı bir mücadele olacak. Maça doyacağımız bir kupa yolculuğu olacak. O anlamda da bence keyifli. Ben Trabzonspor adına elimin uğurlu geldiğine inanmak istiyorum. Daha fazla futbola doyacağımız, daha fazla yeni yetenekleri keşfedeceğimiz çok güzel bir macera olacağına inanıyorum" diye konuştu.