Türkiye rahat kazandı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Türkiye rahat kazandı

Son 5 Haber

Antalyaspor'da transfer hareketliliği: İlk isim Ndiaye olacak...

Filenin Efeleri'nden Çin'e set vermeden galibiyet!

VakıfBank'tan milli transfer! Eylül Akarçeşme Yatgın imzayı attı

Almanya kampında Leroy Sane gerginliği! Jamie Leweling'den sert tepki

Bahçeşehir Koleji'nde ayrılık! Hunter Hale ile yollar ayrıldı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Türkiye rahat kazandı
Slovenya'da düzenlenen 23 Yaş Altı Kadınlar Dünya Voleybol Şampiyonası'nda Türkiye, B Grubu'ndaki dördüncü maçında Japonya'yı 4-1 yendi.
Başkent Ljubljana'da düzenlenen şampiyonada Türkiye, B Grubu'ndaki dördüncü maçında Japonya ile karşılaştı.
Ay-yıldızlılar, müsabakayı 15-12, 15-5, 15-9, 12-15 ve 15-8'lik setlerle 4-1 kazanarak üçüncü galibiyetini aldı.
Milliler beşinci maçını, yarın TSİ 18.00’de Bulgaristan ile yapacak.
Öte yandan, Uluslararası Voleybol Federasyonları Birliği (FIVB), ileride hayata geçirmeyi planladığı bazı kuralları bu şampiyonada test ediyor. Bu kurallara göre 4 set alan takım, maçı kazanıyor. Bir set kazanmak için 15 sayıya ulaşan takımın, 2 fark yapması gerekiyor.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...