Van Dijk'tan Galatasaray taraftarı hakkında dikkat çeken yorum
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi'ndeki rakibi Liverpool'da forma giyen Virgil van Dijk, Wolverhampton maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Son 5 Haber

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

(ÖZET) Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR- HABER
Galatasaray'ın UEFA Şampiyonlar Ligi'nde karşılaşacağı rakibi Liverpool, FA Cup 5.Tur maçında Wolverhampton'ı deplasmanda 3-1 yenerek adını bir üst tura yazdırdı.
Galatasaray maçı hakkında açıklama
Liverpool'un takım kaptanı Virgil van Dijk, mücadelenin ardından açıklamalarda bulunarak, Salı günü İstanbul'da oynayacakları Galatasaray maçı hakkında da yorumlar yaptı.
Kulaklarımız yine test edilecek
Hollandalı savunma oyuncusu, lig aşamasında oynanan Galatasaray maçında tribünlerden çok etkilendiğini belirterek, "Şimdi Galatasaray maçına odaklanacağız. Kulaklarımız yine test edilecek ama orada olmak güzel. Zor bir maç olacak. Umarım orada iyi bir sonuç alabiliriz. Zor bir maç olacağını biliyoruz." sözlerini sarf etti.
Sosyal medyada dikkat çekti
Van Dijk'ın bu sözleri kısa süre içerisinde sosyal medyada gündem olurken, Galatasaray taraftarları salı akşamı Rams Park'ta yeniden cehennem atmosferi oluşacağını belirten yorumlarda bulundu.