Vitor Pereira, Premier Lig takımına imzayı attı!
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Son dakika spor haberleri... Wolverhampton, Al-Shabab'da görev yapan Vitor Pereira ile 1.5 yıllık sözleşme imzalandığını açıkladı.

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR - HABER
Bir dönem Fenerbahçe'de de görev yapan Vitor Pereira, Avrupa'ya döndü. Premier Lig ekibi Wolverhampton, Al Shabab'ı çalıştıran Vitor Pereira ile 1.5 yıllık sözleşme imzalandığını duyurdu.
Wolverhampton, Al Shabab'a fesih bedeli ödeyecek
İngiliz ekibinin, Portekizli teknik adam için Al Shabab'a 1 milyon euro fesih bedeli ödeyeceği öğrenildi. Wolverhampton, Premier Lig'de 16 maç sonunda topladığı 9 puanla 19. sırada yer alıyor.
Fenerbahçe'de de çalıştı
Al Shabab'ın başında 30 maça çıkan Vitor Pereira, 1.73 puan ortalaması yakaladı. Pereira, 2015-2016 ve 2021'de olmak üzere Türkiye'de Fenerbahçe'de de görev yapmıştı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...