Vitor Pereira, Premier Lig'deki ilk maçında seriyi bitirdi!
Editör: Cem Ergün
Son Güncelleme /
Süper Lig ekiplerinden Fenerbahçe'yi iki farklı dönemde çalıştıran Teknik Direktör Vitor Pereira, Premier Lig'deki ilk maçında seriyi bitirdi. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Suudi Arabistan ekiplerinden Al-Shabab'dan ayrılarak Wolverhampton'ın başına geçen Portekizli Teknik Direktör Vitor Pereira, Premier Lig'deki ilk maçına çıktı.
Farklı galibiyet
Vitor Pereira'nın çalıştırdığı Wolverhampton, Premier Lig'in 17. haftasında deplasmanda Leicester City'nin konuğu oldu. Pereira liderliğindeki Wolves, ilk yarıda bulduğu gollerle rakibini 3-0'lık skorla yenmeyi başardı.
Galibiyeti getiren golleri Gonçalo Guedes, Rodrigo Gomes ve Matheus Cunha kaydetti.
Kötü gidişata "Dur" dedi
İlk maçından galibiyetle ayrılan Vitor Pereira, Wolverhampton'ın 4 maçlık yenilgi serisini bitirdi.
17 maç 12 puan
Premier Lig'de 17 maç sonunda 3 galibiyet, 3 beraberlik ve 11 mağlubiyet alan Wolverhampton, 12 puanla 18. sırada yer alıyor.
Wolverhampton, ligde gelecek hafta Manchester United'ı konuk edecek.