Yalçın Koşukavak: “Derbiyi kazandığımız için mutluyum"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Yalçın Koşukavak: “Derbiyi kazandığımız için mutluyum"

Son 5 Haber

Dünya Kupası'nda son 32 turu eşleşmeleri belli oldu

Avusturya, 90+6'da attığı golle Dünya Kupası'ndaki yolculuğunu devam ettirdi

Messi durdurulamıyor! Arjantin lider, rekor yine onun

İtalyanlar duyurdu! Galatasaray'da şampiyonluğun mimarına talip çıktı!

İsmail Kartal'ın gözdesi geliyor! Kiralık formülü masada
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Yalçın Koşukavak: “Derbiyi kazandığımız için mutluyum"
TFF 1. Lig’in 25. haftasında Altay’ın Altınordu’yu 1-0 mağlup ettiği maçın ardından iki takımın teknik adamları düzenlenen basın toplantısında konuştu.
Altay Teknik Direktörü Yalçın Koşukavak, maçı değerlendirerek, ”Derbiler eskiden önce daha yüksek atmosferli oynansa da sonuç itibariyle bugün oynanan da derbiydi. Derbiyi kazandığımız için mutluyum. Oyuncularım çok ciddi gayret gösterdiler, çok iyi mücadele ettiler. Büyük Altay’a yakışır şekilde gereği neyse onu yaptılar. Hepsini tebrik ediyorum” dedi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...