Yalçın Koşukavak: ''Kazanacağımızı bekliyordum ama bu skoru beklemiyordum''
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Kaysersipor'da teknik direktör Yalçın Koşukavak, Denizlispor'u mağlup ettikleri Süper Lig maçının ardından açıklamalarda bulundu.

Son 5 Haber

Final gibi eşleşmeler var! İşte Dünya Kupası'nda son 32'ye kalan ülkeler

Belçika'dan gövde gösterisi! Yeni Zelanda'yı farklı geçip tur biletini kaptı

(GOLLER ve ÖZET) Mısır - İran | Maç Sonucu: 1-1

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti

İstanbul bileti hazır! Fenerbahçe'nin yeni transferi geliyor
- Haberin Kaynağı:
AJANSSPOR - HABER
Kaysersipor ile ilk maçına çıkan teknik direktör Yalçın Koşukavak, Süper Lig'de Denizlispor'u 6-3 mağlup ettikleri karşılaşmanın ardından, 'Böyle bir skor beklemiyordum ama kazanacağımızı bekliyordum' dedi.

Oyunda zaman zaman düştüklerini söyleyen Koşukavak ''Rakibin kalesine başlangıçta fazla gittik ama sonrasında Denizlispor’u karşılamakta zorluk yaşadık. Daha sonra geçiş hücumları oldu ve skoru aldık. Gelecek hafta oynayacağımız maçı da düşünüp değişiklikler yaptık'' dedi.
'Bizim işimiz bir galibiyet değil'
Kalan maçlarını mutlaka kazanmak zorunda olduklarının altını çizen teknik adam, ''Ligin boyu kısaldı. Kazanmamız gereken bir maçtı ve kazandık. Oyuncularıma teşekkür ediyorum ama bizim işimiz bir galibiyet değil. Diğer maçları da kazanmamız gerekiyor'' diyerek sözlerini noktaladı.
Koşukavak, Hamza Hamzaoğlu ile yollarını ayıran Kaysersipor'un başına geçmişti.
