"Yaşadığım tek pişmanlık bu pisliğin yüzüne vurmamak"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Son dakika haberi... Marsilya'nın PSG'yi deplasmanda 1-0 yendiği maçta kırmızı kart gören Neymar'ın ırkçılığa maruz kaldığı belirtildi. Peki Neymar ile Alvaro Gonzalez arasında neler yaşandı? İşte detaylar...

Son 5 Haber

Arjantin'de sürpriz Messi kararı!

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

"Yaşadığım tek pişmanlık bu pisliğin yüzüne vurmamak"
1-0 kaybedilen Marsilya maçında kırmızı kart gören PSG'nin yıldızı Neymar, rakip oyuncu Alvaro Gonzalez'i ırkçılık yapmakla suçladı.
Maçın uzatma dakikalarında çıkan kavgada 5 oyuncu kırmızı kartla cezalandırılırken, Alvaro'ya vuran Neymar da doğrudan kart gördü.
Neymar oyundan çıkarken, "Irkçılık yaptığı için vurdum" dedi. Daha sonra sosyal medya hesabından da bir açıklama yapan Brezilyalı yıldız, "Yaşadığım tek pişmanlık bu pisliğin yüzüne vurmamak" ifadesini kullandı.
Öte yandan gazeteci Gregoire Margotton, İspanyol futbolcunun Neymar'a "Kapa çeneni pis maymun" dediğini belirtti.
Yasal uyarı: Bu haber Ajansspor.com tarafından yazılmıştır, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.