Yeni Malatyaspor: "Penaltıya çok üzüldük"
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Trendyol 1. Lig'in 14. haftasında Teksüt Bandırmaspor'a 2-0 yenilen Yeni Malatyaspor'da teknik sorumlu Derviş Deniz, maçın ardından açıklamalarda bulundu.

Son 5 Haber

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

(ÖZET) Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR - HABER
Trendyol 1. Lig'in 14. haftasında Teksüt Bandırmaspor'a 2-0 yenilen Yeni Malatyaspor'da teknik sorumlu Derviş Deniz, rakipleri karşısında iyi mücadele ettiklerini dile getirdi.
İlk yarının sonunda VAR kararıyla verilen penaltıyla geriye düştüklerini anlatan Deniz, "Aleyhimize verilen penaltıya çok üzüldük, böyle şeylere gerek yoktu, maçı kendi akışına bırakması lazımdı. Mücadele anlamında bizim için iyi bir maç oldu. Mağlup olduk, üzgünüz. Rakibimizi kutluyoruz, başarılar diliyoruz." ifadelerini kullandı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...