Yılmaz Vural: "Kazanmak güzel bir şey. Bugün benden mutlusu yok"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Yılmaz Vural: "Kazanmak güzel bir şey. Bugün benden mutlusu yok"

Son 5 Haber

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti

İstanbul bileti hazır! Fenerbahçe'nin yeni transferi geliyor

Acun Ilıcalı, Trabzonspor'un eski yıldızı için talimatı verdi: "Alın!"

Bursaspor, Lincoln Henrique transferini resmen bitirdi!

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Yılmaz Vural: "Kazanmak güzel bir şey. Bugün benden mutlusu yok"
Adana Demirspor Teknik Direktörü Yılmaz Vural, Gazişehir galibiyetinin ardından açıklamalarda bulundu.
"Kazanmak güzel bir şey. Bugün benden mutlusu yok"
Spor Toto 1. Ligin 20. haftasında Adana Demirspor, sahasında Gazişehir’i 3-2 mağlup etti. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Teknik Direktör Yılmaz Vural: "Kazanmak güzel bir şey. Bugün benden mutlusu yok"dedi.
Geçen haftaki Denizlispor maçının ardından zorlu bir rakibin karşısında kazanmasının kolay olmadığını belirterek, "Bugün eksiklerimiz de vardı. Ama mücadele ve kazanma isteği anlamında dört dörtlük oynadık. İlk yarı 4, ikinci yarı 7 gol pozisyonuna girdik. Bunları gole çevirmiş olsak, Gazişehir takımı geçen hafta bizim Denizlispor karşısında düştüğümüz duruma düşerdi" dedi.