Yücel İldiz: Bizden daha organizeydiler
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Yücel İldiz: Bizden daha organizeydiler

Son 5 Haber

Hakan Çalhanoğlu: "Aldığımız eleştirilerin bir kısmı ağırdı"

Final gibi eşleşmeler var! İşte Dünya Kupası'nda son 32'ye kalan ülkeler

Belçika'dan gövde gösterisi! Yeni Zelanda'yı farklı geçip tur biletini kaptı

(GOLLER ve ÖZET) Mısır - İran | Maç Sonucu: 1-1

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Yücel İldiz: Bizden daha organizeydiler
Eskişehirspor, TFF 1. Lig’de Elazığspor’a 1-0 kaybetti. Mücadelenin ardından Eskişehirspor’u çalıştıran Yücel İldiz, basın mensuplarına karşılaşmaya dair açıklamalarda bulundu.
Eskişehirspor Teknik Direktörü Yücel İldiz'in açıklamalarının videosu
“Elazığspor bizden daha organizeydi”
İldiz, “İki takım açısından da zorlu olacağını biliyorduk. Bizim açımızdan da çok önemliydi. Akıl almaz bir gol kaçırarak başladık oyuna. 15. dakikada yediğimiz gol bizi demoralize etti kabul etmek lazım. Özellikle ilk yarıda Elazığspor bizden daha organizeydi. İkinci yarıda daha fazla pozisyon bulan bizdik. Futbolun meyvesi goldür bulduğunuzda atacaksınız. Bu kadar gol kaçırırsanız mağlup olursunuz. İnanılmaz goller kaçırdık. Çok üzgünüz, Elazığspor’u tebrik ediyorum” ifadeleri kullandı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...