Yücel İldiz: 'Bu mağlubiyeti beklemiyorduk.'
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Yücel İldiz: 'Bu mağlubiyeti beklemiyorduk.'

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Yücel İldiz: 'Bu mağlubiyeti beklemiyorduk.'
TFF 1. Lig'in 18. haftasında İstanbulspor'a sahasında 2-1 mağlup olan Eskişehirspor'un teknik direktörü Yücel İldiz maçın ardından açıklamalarda bulundu.
İldiz, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, ligin ikinci yarısına iyi başlamak istediklerini ancak bunu başaramadıklarını ifade etti.
Maçı kazanmak için ellerinden geleni yapmaları gerektiğini vurgulayan İldiz, "İlk 45 dakika iyi değildik. Sert bir mücadele oldu. İkinci yarıda oyunu toparladık, iyi oynamaya başladık ve golü bulduk. Golden hemen sonra gol yememiz moralimizi bozdu. Beklemediğimiz bir mağlubiyet aldık. Bu bizim adımıza iyi olmadı. Çok üzgünüz." diye konuştu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

Mario Lemina'nın kardeşi TFF 1. Lig'de!

Kocaelispor, Anfernee Dijksteel tekliflerini reddetti! İşte istenen bonservis...

Muğlaspor'dan orta sahaya flaş hamle! Hikmet Çiftçi gündemde

İstanbul bileti hazır! Fenerbahçe'nin yeni transferi geliyor

Yabancı sınırı değişiyor mu? Ertuğrul Doğan açıkladı!

Galatasaray’dan Mauro Icardi’ye son teklif! Karar bekleniyor

Amedspor'dan savunmaya takviye! David Bates imzayı attı

Kulüpler Birliği toplantısında gerilim: Fenerbahçe ve Samsunspor yöneticileri tartıştı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

Galatasaray'dan Ukraynalı golcü atağı! 30 milyon euroluk hedef

Bandırmaspor'da Atınç Nukan gelişmesi! İki ekip devrede

Acun Ilıcalı, Trabzonspor'un eski yıldızı için talimatı verdi: "Alın!"

İtalyan raporu çıktı, Beşiktaş harekete geçti

Marcelo Bielsa, Uruguay - İspanya maçı sonrası gazetecilere bağırdı

Keçiörengücü'nden transfer hamlesi! Süper Lig'de oynamıştı...
