Yücel İldiz: "Her iki takım oyuncularını kutluyorum"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Yücel İldiz: "Her iki takım oyuncularını kutluyorum"

Son 5 Haber

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Yücel İldiz: "Her iki takım oyuncularını kutluyorum"
Denizlispor teknik direktörü Yücel İldiz, Göztepe maçının ardından beIN Sports'a konuştu.
Yücel İldiz yaptığı açıklamada, "Her iki takım oyuncularını kutluyorum, iki takımın da çok iyi taraftarı vardı. Göztepe taraftarına teşekkür ediyorum beni tribüne çağırıp jest yaparak alkışladılar. Bizim taraftara da teşekkür ederim onlar da bizi yalnız bırakmadı. Kimse beklemiyordu böyle oynayacağımızı, deplasmanlar da 7 puan aldık fena değil. Milli takım arasın da daha iyi olacağız. Şuan camia olarak iyi durumdayız. 0-0'lık skor beni tatmin etmedi. Yapacak bişeyimiz yok. Şuana kadar puan alamayan göztepe deplasman da oynadık, onlar sabırlı oynarak üstümüze geldiler biz de elimizden geleni yaptık. 10 kişi kalıp deplasman da 1 puan almak önemlidir." ifadelerini kullandı.