Yücel İldiz: “İnanmışlığın zaferi adına çok mutluyum”
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Yücel İldiz: “İnanmışlığın zaferi adına çok mutluyum”

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Yücel İldiz: “İnanmışlığın zaferi adına çok mutluyum”
Spor Toto 1. Lig'in 13. haftasında sahasında Giresunspor'u 3-2 yenen Denizlispor'da Teknik Direktör Yücel İldiz, “Bu maçı mücadele ve inanmışlık açısından örnek bir maç olarak düşünebiliriz. 3 puan adına, inanmışlığın zaferi adına ve camia adına çok mutluyum” dedi.
Denizlispor Teknik Direktörü Yücel İldiz, Spor Toto 1. Lig’in 13. haftasında oynadıkları Giresunspor karşılaşmasından sonra yaptığı açıklamada, Giresunspor karşılaşmasının kendileri için zorlu bir maç olduğunu belirterek, “Bu iyi gidişat şehrimizdeki tüm dinamikleri hareketlendirdi. Maç öncesi atmosfer müthişti. Bu anlamda emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Tabi ki şöyle bir gerçekte var; bu atmosfer oyuncularıma biraz da yük bindirdi stres anlamında. Bu maç çok önemli bir ölçüydü bizim adımıza, rakibimiz de gerçekten iyi mücadele etti onları da kutluyorum. Onlar da bir çıkış arıyordu, burada elde edecekleri bir galibiyet veya beraberlik onlar için çok müthiş bir şey olacaktı. Bu koşullar içerisinde maçta çok enteresan şeyler yaşadık, maça mağlup başladık. İster istemez bu durum her takımı etkiler, bizi de etkiledi. Oyunumuzda biraz çelişkiler oluştu. Tüm bunlara rağmen oyunu toparladık, beraberlik golünü de attık. Devre arasına giderken oyunu baya toparlamıştık, ilk yarı ciddi bir mücadele içerisinde geçti. Zaman zaman sahada istediklerimizi yapamadık, gereksiz top kayıpları da yaptık. Yaptığımız uyarılarla birlikte ikinci yarıya iyi başlarız diye düşünmüştük ancak beklenmedik bir durumda 10 kişi kaldık. Ardından geriye düştük, beraberlik golünü yakaladık. Sonrasında galibiyet golünü yakaladık, müthiş bir mücadele oldu. Bu tür müsabakalarda bazen istediğiniz oyunu oynayamayabiliyorsunuz ama mücadele açısından, inanmışlık açısından örnek bir maç olarak düşünebiliriz. 3 puan adına, inanmışlığın zaferi adına, camia adına çok mutluyum” dedi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

Mario Lemina'nın kardeşi TFF 1. Lig'de!

Kocaelispor, Anfernee Dijksteel tekliflerini reddetti! İşte istenen bonservis...

Muğlaspor'dan orta sahaya flaş hamle! Hikmet Çiftçi gündemde

İstanbul bileti hazır! Fenerbahçe'nin yeni transferi geliyor

Yabancı sınırı değişiyor mu? Ertuğrul Doğan açıkladı!

Galatasaray’dan Mauro Icardi’ye son teklif! Karar bekleniyor

Amedspor'dan savunmaya takviye! David Bates imzayı attı

Kulüpler Birliği toplantısında gerilim: Fenerbahçe ve Samsunspor yöneticileri tartıştı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

Galatasaray'dan Ukraynalı golcü atağı! 30 milyon euroluk hedef

Bandırmaspor'da Atınç Nukan gelişmesi! İki ekip devrede

Acun Ilıcalı, Trabzonspor'un eski yıldızı için talimatı verdi: "Alın!"

İtalyan raporu çıktı, Beşiktaş harekete geçti

Marcelo Bielsa, Uruguay - İspanya maçı sonrası gazetecilere bağırdı

Keçiörengücü'nden transfer hamlesi! Süper Lig'de oynamıştı...
