Yüksel Yıldırım: ''Şikayet etmiyorum ama hakemi lütfen bu gece çok konuşun''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, 0-0 sona eren Fenerbahçe maçtan hemen sonra hakem Halil Umut Meler hakkında açıklamalarda bulundu. Detaylar...

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig'in 8. haftasında Samsunspor'a konuk oldu. Samsun Yeni 19 Mayıs Stadyumu'nda oynanan maç 0-0 eşitlikle sona erdi. Maçtan sonra Samsunspor Başkanı Yüksel Yıldırım, Ekol Sports'a açıklamalarda bulundu. Detaylar...
''Bize göre iptal edilen golümüzde el var. Skriniar'ın pozisyonu da penaltı''
“Şikayet etmiyorum ama hakemi lütfen bu gece çok konuşun, lütfen. Bizim için konuşun. İki kere VAR'a gitti, vermedi. Top ele vurdu. VAR, ofsayt için çağırmaz. Ne konuştular çok merak ediyorum. Bize göre iptal edilen golümüzde el var. Skriniar'ın pozisyonu da penaltı.”
''Ne diyelim, sağlık olsun. 1 puan, 1 puandır.”
“Geçen sene Halil Umut Meler, Galatasaray'a 3-2 yenildiğimiz maçta da bir penaltımızı vermemişti. Yediğimiz golde faul vardı. Bugün de yine aynı şeyleri yaşıyoruz. Ne diyelim, sağlık olsun. 1 puan, 1 puandır.”