Ziya Erdal: "İlk yarıyı iyi bir yerde bitirmek istiyoruz"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Ziya Erdal: "İlk yarıyı iyi bir yerde bitirmek istiyoruz"

Son 5 Haber

Aziz Yıldırım cephesinden teknik direktör ve transfer sözleri

Yalçın Koşukavak, Ankara Keçiörengücü'nden ayrıldı!

Olay iddia: Real Madrid başkan adayı Florentino Perez'in "gizemli transfer" Victor Osimhen

Murat Ülker, ''Bunu yapanlar Allah'tan bulsun'' diyerek isyan etti

Kayserispor Olağanüstü Genel Kurul toplantısında başkanlığa Ali Çamlı seçildi
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Ziya Erdal: "İlk yarıyı iyi bir yerde bitirmek istiyoruz"
Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Demir Grup Sivasspor'un takım kaptanı Ziya Erdal, ligin 16. haftasında 15 Aralık Cumartesi günü sahalarında MKE Ankaragücü ile yapacakları karşılaşmadan galibiyetle ayrılmayı hedeflediklerini söyledi.
“İlk yarıyı iyi bir yerde bitirmek istiyoruz”
Ziya, antrenman öncesinde basın mensuplarına yaptığı açıklamada, Hakan Keleş'in teknik direktörlük görevine getirilmesinin ardından kırmızı-beyazlı ekibin iyi bir ivme yakaladığını ifade etti.
Aldıkları seri galibiyetlerin mutluluğunu yaşadıklarını belirten Ziya Erdal, "Ligin ilk yarısında evimizdeki son maçımızı MKE Ankaragücü ile oynayacağız. İnşallah bu karşılaşmayı kazanırız. İlk yarıyı da iyi bir yerde bitirmek istiyoruz." diye konuştu.
Karşılaşmanın biletleri satışa çıktı
Bu arada, Demir Grup Sivasspor-MKE Ankaragücü maçının biletleri satışa çıktı.
Sivasspor Kulübünden yapılan açıklamaya göre, karşılaşmanın biletleri "www.passo.com.tr" adresinden, Passo Mobil APP ve Yeni 4 Eylül Stadyumu Güney Kale Arkası Tribünü (8 Nolu Giriş) önündeki Passolig kart gişelerinde satışa sunuldu. Maçın biletleri 11 ile 54 lira arasında satılıyor.