2022'de tribünden maç izleyen seyirci sayısı belli oldu!
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Süper Lig'de 2022 yılında 4,9 milyon taraftar tribünden maç izledi. Galatasaray-Beşiktaş derbisini statta 49 bin 602 taraftar takip etti. İşte detaylar.

- Haberin Kaynağı:
- Anadolu Ajansı
Passolig'in 2022 yılı verilerine göre, futbol müsabakalarına taraftarın ilgisi arttı. Geride kalan yılda 4,9 milyon taraftar maçı yerinde izleme fırsatı buldu.
En çok izlenen maç: Galatasaray-Beşiktaş
2022'de en çok taraftarın izlediği karşılaşma 2022-23 Süper Lig sezonu 13. haftasında oynanan Galatasaray-Beşiktaş derbisi oldu. 5 Kasım'da oynanan ve Galatasaray'ın 2-1 kazandığı maçı 49 bin 602 taraftar izledi.
Galatasaray-Barcelona karşılaşmasını 50 bin 111 kişi takip etti
Avrupa kupalarında ise 2021-22 sezonunda oynanan Galatasaray-Barcelona karşılaşmasını 50 bin 111 kişi takip etti. Avrupa Ligi son 16 turunda Galatasaray sahasında 2-1 yenilmiş, deplasmanda ise golsüz berabere kalarak elenmişti.

Taraftarların izlediği maç
2022'de sezonunun 14. haftasında oynanan ve 129 kişinin izlediği VavaCars Fatih Karagümrük-Gaziantep FK maçı, en az taraftarın izlediği karşılaşma oldu.
2022-23 Süper Lig sezonu Katar 2022 FIFA Dünya Kupası'na kadar olan 14 haftalık seyirci ortalamaları ise şöyle:





