Ajansspor

22 Yaş Altı Kadın Voleybol Takımımız, Avrupa üçüncüsü oldu!

Editör: Cem Ergün

Son Güncelleme /

22 Yaş Altı Kadın Milli Voleybol Takımımız, Avrupa Şampiyonası üçüncülük maçında Polonya'ya rakip oldu. Millilerimiz, Polonya'yı mağlup ederek Avrupa üçüncüsü oldu!

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 25 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

AJANSSPOR HABER

22 Yaş Altı Kadın Milli Takımımız, İtalya'nın ev sahipliğinde düzenlenen Avrupa Şampiyonası'nda üçüncülük maçında Polonya ile karşı karşıya geldi.

Milliler bronz madalyanın sahibi oldu

 Millilerimiz, rakibini 25-16, 25-23 ve 25-17'lik setlerle 3-0 mağlup etmeyi başardı ve Avrupa üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.

Finalde İtalya ve Sırbistan karşılaşacak

U22 Kadınlar Avrupa Voleybol Şampiyonası final maçında ise İtalya ve Sırbistan karşı karşıya gelecek. Turnuvanın şampiyonunun belli olacağı maç bu akşam saat 21:30'da başlayacak.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...