22 Yaş Altı Kadın Voleybol Takımımız, Avrupa üçüncüsü oldu!
Editör: Cem Ergün
Son Güncelleme /
22 Yaş Altı Kadın Milli Voleybol Takımımız, Avrupa Şampiyonası üçüncülük maçında Polonya'ya rakip oldu. Millilerimiz, Polonya'yı mağlup ederek Avrupa üçüncüsü oldu!

Son 5 Haber

Türkiye'nin Dünya Kupası'ndaki gol müziği ABD maçında ortaya çıktı

Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı

Arda Güler'den ABD maçında Montella'ya anlamlı destek!

Hollywood yıldızları akın etti! Türkiye-ABD maçına damga vuran isimler

Arda Güler'den eleştirilerle ilgili açıklama! "Tüm eleştirileri haklı buluyorum"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR HABER
22 Yaş Altı Kadın Milli Takımımız, İtalya'nın ev sahipliğinde düzenlenen Avrupa Şampiyonası'nda üçüncülük maçında Polonya ile karşı karşıya geldi.
Milliler bronz madalyanın sahibi oldu
Millilerimiz, rakibini 25-16, 25-23 ve 25-17'lik setlerle 3-0 mağlup etmeyi başardı ve Avrupa üçüncüsü olarak bronz madalyanın sahibi oldu.
Finalde İtalya ve Sırbistan karşılaşacak
U22 Kadınlar Avrupa Voleybol Şampiyonası final maçında ise İtalya ve Sırbistan karşı karşıya gelecek. Turnuvanın şampiyonunun belli olacağı maç bu akşam saat 21:30'da başlayacak.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...