Allan Saint-Maximin: ''Çok mutluyum''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig’in 12. haftasında Fenerbahçe, konuk ettiği Sivasspor’u 4-0 mağlup etti. Fenerbahçe'de Allan Saint-Maximin maçtan sonra açıklama yaptı. Detaylar...

Son 5 Haber

Fenerbahçe Beko'da Jilson Bango, Brandon Boston Jr. ve Armando Bacot ile yollar ayrıldı

Bahçeşehir Koleji, ABD'li basketbolcu Jordan Ford'a veda etti

Lamine Yamal, "secdeli" gol sevinci sonrası hedef oldu

TOFAŞ, ABD'li basketbolcu Zach Nutall'ı kadrosuna kattı

Taylan Bulut için Bundesliga kapısı açıldı!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig’in 12. haftasında Fenerbahçe, konuk ettiği Sivasspor’u 4-0 mağlup etti. Karşılaşmayı 1 asistle tamamlayan Allan Saint-Maximin, açıklamalarda bulundu. Detaylar...
''Takımın aldığı sonuçtan dolayı mutluyum. Devreye 1-0 önde girdiğinizde rakip her zaman geri dönüş umudu oluyor. Olabildiği kadar 2'yi, 3'ü atmamız gerektiğini söyledi hocamız. Biz de onu yaptık. Öncelikle kazandığımız, sonrasında da gol attığım için mutluyum.''
''Çok mutluyum kulübümüz saha içinde ve dışında en iyi şartları sağlamaya çalışıyor. Kendimi daha iyi hissediyorum. Kulübümün de bana özel bandana yapması da mutlu etti. Türk halkı için de bu önemli günde galip geldiğimiz için mutluyum.''