Ajansspor

Avusturya Açık'ta kazanan Madison Keys!

Editör: Akın Ungan

Son Güncelleme /

Avusturya Açık tek kadınlar finalinde ABD'li raket Madison Keys, Belaruslu dünya 1 numarası Aryna Sabalenka'yı 2-1 yendi. Keys, şampiyon oldu. Detaylar...

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 34 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Avustralya Açık tek kadınlar finalinde son iki yılın şampiyonu dünya 1 numarası Belaruslu Aryna Sabalenka ile 19 numaralı seri başı ABD'li Madison Keys karşı karşıya geldi.

İlk seti 6-3 kazarak Madison Keys 1-0 öne geçerken, 2. seti ise Aryna Sabalenka 6-2 alarak skoru 1-1'e getirdi.

Final seti kıyasıya mücadeleye sahne olurken, 7-5’lik skorla galip gelen ABD'li Madison Keys ilk kez mücadelede ettiği Avusturya Açık tek kadınlar finalinde şampiyonluğa ulaştı ve kariyerindeki ilk grand slam şampiyonluğunu elde etti.

Keys, yarı finalde 5 kez grand slam şampiyonu, 2 numaralı seribaşı Polonyalı Iga Swiatek'i 5-7, 6-1 ve 7-6'lık setlerle 2-1 yenerek adını finale yazdırmıştı.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...