Aykut bir kova suyla serinledi!
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Üsküp'te gündüz 40 dereceye varan hava sıcaklığı, Rabotnicki-Trabzonspor maçında futbolcuları etkiledi.

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Aykut bir kova suyla serinledi!
Maç anında da sıcak ve nemli hava futbolcuları zorlarken, karşılaşmanın hakemi tarafından ilk ve ikinci yarıda su molaları verildi. Maçın 75. dakikasında oyundan çıkan Aykut Demir, saha kenarında bulunan kova içindeki suyu başına dörekek serinlemeye çalıştı. Taraftarlar, bu görüntü karşısında gülerek tepki verdi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...




