Başakşehirli futbolculardan hakeme patlama!
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
RAMS Başakşehir'de Onur Bulut ve Davie Selke 4-3'LÜK Trabzonspor mağlubşyetinin ardından açıklamalarda bulundu.

Son 5 Haber

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

(ÖZET) Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Trendyol Süper Lig'in 13. haftasında Trabzonspor 2 kez öne geçtiği ve konuk olduğu Başakşehir'i 4-3 mağlup etti. Bordo-mavili ekibin gollerini Felipe Augusto, Paul Onuachu ve Ernest Muçi(2) kaydetti. Başakşehir'in golleri ise Davie Selke Eldor Shomurodov ve Bertuğ Yıldırım'dan geldi.
RAMS Başakşehir'de Onur Bulut ve Davie Selke Trabzonspor maçının ardından açıklamalarda bulundu.
Her hafta böyle darbeler almak acıtıyor
Son dönemde yaşadıkları hakem kararlarından duyduğu rahatsızlığı dile getiren Onur Bulut, "Üzücü… Bizim oynadığımız maçtan dolayı değil, hakemlerin maçı nasıl yönettiğinden dolayı. Gençlerbirliği maçında iki penaltımız verilmedi. Bu maçta 8 dakika uzatma verildi, 11. dakikada gol yedik. Kırmızı kart, penaltılar… Onlara girmeyeceğim şimdi, görmedim çünkü. Ama diğer şeyler artık sıkmaya başladı. Her hafta böyle darbeler almak acıtıyor." dedi.
Hakemle ilgili konuşmak istemiyorum
Davie Selke ise karşılaşmada iyi mücadele ettiklerini ancak sonucun istedikleri gibi olmadığını söyledi:
"İyi bir maç çıkardık. Karakter ortaya koyduk ama olmadı. Hakemle ilgili konuşmak istemiyorum."