Batagov: "İkinci yarı bizim için daha iyi olacak"
Editör: Burak Alaca
Son Güncelleme /
Süper Lig'de Trabzonspor'un deplasmanda Gençlerbirliği'ne 4-3 mağlup olduğu maçın ardından Ukraynalı stoper Arseniy Batagov açıklamalarda bulundu.

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig'de Trabzonspor'un deplasmanda Gençlerbirliği'ne 4-3 mağlup olduğu maçın ardından Ukraynalı stoper Arseniy Batagov açıklamalarda bulundu.
"İkinci yarı bizim için daha iyi olacak"
Batagov maçı,"Duran toplarda bugün sıkıntı çektiğimiz bir maç oldu. Bu tür maçlarda böylesine duran toptan goller yemek sizi zor duruma sokabiliyor. Böyle goller yemememiz lazım. Umuyorum bir sonraki maçlarda düzelteceğiz. Ligin ilk yarısına bakacak olursak, belki son maçlarda puan kaybettiğimiz oldu bizim adımıza genel olarak bakınca iyi geçirdiğimizi düşünüyorum. Bundan mutluyuz. O puanları kaybetmeseydik daha iyi olurdu. 2. yarı bizim adımıza daha olacak diye düşünüyorum." ifadeleri ile değerlendirdi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu

Andre Onana'da mutlu son! Teklifi kabul etti

Kolo Muani için Türkiye kapısı açıldı!

Beşiktaş ve Fenerbahçe'nin listesindeki Alejandro Grimaldo için anlaşma sağlandı

BILD duyurdu: Beşiktaş'a Nübel transferinde soğuk duş

Fenerbahçe Beko'da Jilson Bango, Brandon Boston Jr. ve Armando Bacot ile yollar ayrıldı

Galatasaray MCT Technic, üç oyuncusuna veda etti

Galatasaray'ın forvet listesinde yeni isim: Franculino Dju

Taylan Bulut için Bundesliga kapısı açıldı!

Kim Min-jae çılgına döndü!

Lamine Yamal, "secdeli" gol sevinci sonrası hedef oldu

Sergen Yalçın, Arda Turan'ı "Sakın bunu yapma!" diyerek uyardı

Ertuğrul Doğan, Fatih Tekke'nin transferini istediği yerli futbolcu için bizzat devreye girecek

Zeki Çelik imzayı atıyor! Yeni maaşı belli oldu

Dünya Kupası'nda son 32 turunun ilk eşleşmesi belli oldu! Tarihte bir ilk


