Beşiktaş Asbaşkanı Mete Vardar: ''Güzel bir sezon başlangıcı yaptık''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig'in 1. haftasında Samsunspor, Beşiktaş'ı konuk etti. Siyah-Beyazlılar, maçı 2-0 kazanırken maçtan sonra Asbaşkan Mete Vardar, açıklamalarda bulundu. Detaylar...

Son 5 Haber

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

(ÖZET) Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Süper Lig'in ilk haftasında Beşiktaş, galibiyetle başladı. Siyah-Beyazlılar, Samsunspor deplasmanında sahaya çıktılar. Maçı 2-0 kazandı. Maçtan sonra Beşiktaş'ta Asbaşkan Mete Vardar, açıklamalarda bulundu. Detaylar...
Maçı değerlendiren Vardar, ''Güzel bir sezon başlangıcı yaptık. İlki kupa, daha sonrasında lige başladık ve 2-0 net bir galibiyet. Tüm takımlara hayırlı bir sezon diliyorum. Güzelliklerin konuşulduğu bir sene ve sonunda da Beşiktaş'ın şampiyonluk kupasını aldığı bir sene olur umarım. Ama önemli olan Türk futbolunun yükselmesi için güzelliklerin anıldığı bir sene olması. Özellikle başkanımız Hasan Arat'ın da bununla ilgili çok net ifadeleri var. Tüm kulüplere başarılar diliyoruz.'' dedi.