Beşiktaş, bu sezon 4 derbide 3 kırmızı kart gördü
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Son Dakika Haberleri: Beşiktaş, bu sezon Fenerbahçe ve Galatasaray ile oynadığı toplam 4 derbide 3 kırmızı kart gördü.

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig’in 34. haftasında Beşiktaş, deplasmanda Fenerbahçe’ye 2-1 mağlup oldu. Siyah-beyazlıların tek golü 82. dakikada Cenk Tosun’dan geldi. Kartal’da Al-Musrati de 25. dakikada gördüğü kırmızı kartla takımını yalnız bıraktı.
Siyah-beyazlı futbolcular, bu kırmızıyla 2023-2024 sezonunda oynadığı 4 derbide 3 ihraç yaşadı.
Ligin 9. haftasında deplasmanda Galatasaray’a 2-1 kaybedilen maçta Mert Günok, 28. haftada sarı-kırmızılıların Tüpraş Stadyumu’nda 1-0 kazandığı müsabakada Colley kızarmıştı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

Montella: "Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı"

Kenan Yıldız: "Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim"

Mauricio Pochettino: "Türkiye daha fazlasını hak ediyordu"

(ÖZET) Güney Afrika - Güney Kore | Maç Sonucu: 1-0

Fenerbahçe, Greenwood ile anlaştı! Marsilya dev teklifi reddetti...

Chris Richards: "Türkiye'nin bu kadar erken elenmesini beklemiyorduk"

(GOLLER ve ÖZET) Çekya - Meksika | Maç Sonucu: 0-3

(GOLLER ve ÖZET) İskoçya - Brezilya | Maç Sonucu: 0-3

(GOLLER ve ÖZET) Fas - Haiti | Maç Sonucu: 4-2

Fenerbahçe yıldızları bir bir bitiriyor! Larkin, Shields, Key...

Pulisic: "Son maç bizde gerçek bir kazanma mantalitesi oluşturdu"

McKenzie: "Türkiye'ye saygı duyuyoruz"

Fenerbahçe'den TFF'ye telefon!

Orlando City, Antoine Griezmann transferini açıkladı

Dirk Kuyt, yeniden Fenerbahçe'de!
