Beşiktaş yeni sezona start verdi: 3 futbolcu antrenmanda yer almadı!
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Süper Lig takımlarından Beşiktaş Futbol Takımı, Teknik Direktör Ole Gunnar Solskjaer yönetiminde yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk antrenmanını gerçekleştirdi.

Son 5 Haber

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"

Alkışlar milli yıldıza! ABD - Türkiye maçında istatistikte maçın zirvesinde
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Beşiktaş Futbol Takımı'nda 2025-2026 sezonu hazırlıkları başladı.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, siyah-beyazlı ekip, BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Ole Gunnar Solskjaer yönetiminde yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk antrenmanını gerçekleştirdi.
Top kapma ve pas çalışmasıyla başlayan idman, dar alanda toplu oyunlarla tamamlandı.
Akademi oyuncularından Poyraz Gelen ile Adnan Karahisar da antrenmanda yer aldı.

İzinli futbolculardan Demir Ege Tıknaz 30 Haziran'da, Ciro Immobile 1 Temmuz'da ve Rafa Silva ise 2 Temmuz'da takıma katılacak.
Beşiktaş, yarın saat 17.00'de yapacağı idmanla 2025-2026 sezonu hazırlıklarını sürdürecek.