Çağla Büyükakçay çiftlerde çeyrek finalde..
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Milli tenisçi Çağla Büyükakçay, Bükreş Açık Turnuvası'nda, İsviçreli Viktorija Golubic ile çiftlerde çeyrek finale yükseldi.

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Çağla Büyükakçay çiftlerde çeyrek finalde..
Turnuvanın tekler kategorisinde ilk turda elenen Çağla, İsviçreli partneri Golubic ile çiftlerde çeyrek finale kaldı. Çağla-Viktorija çifti, açılış turunda Diana Buzean-Chantal Skamlova ikilisine karşı 6-2 ve 6-1'lik setlerle 2-0 galip gelerek tur atladı.
Milli sporcu, çeyrek finalde, partneri ile birlikte ev sahibi ülkeden Patricia Maria Tig-Andreea Mitu çifti ile karşılaşacak. Çağla, aynı turnuvada geçen yıl İtalyan Karin Knapp ile birlikte çiftlerde ikinci olmuştu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...




