Ajansspor

Çağla Büyükakçay çiftlerde çeyrek finalde..

Editör: Ajansspor

Son Güncelleme /

Milli tenisçi Çağla Büyükakçay, Bükreş Açık Turnuvası'nda, İsviçreli Viktorija Golubic ile çiftlerde çeyrek finale yükseldi.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 23 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
Çağla Büyükakçay çiftlerde çeyrek finalde..
Çağla Büyükakçay çiftlerde çeyrek finalde..

Çağla Büyükakçay çiftlerde çeyrek finalde..

Turnuvanın tekler kategorisinde ilk turda elenen Çağla, İsviçreli partneri Golubic ile çiftlerde çeyrek finale kaldı. Çağla-Viktorija çifti, açılış turunda Diana Buzean-Chantal Skamlova ikilisine karşı 6-2 ve 6-1'lik setlerle 2-0 galip gelerek tur atladı.

Milli sporcu, çeyrek finalde, partneri ile birlikte ev sahibi ülkeden Patricia Maria Tig-Andreea Mitu çifti ile karşılaşacak. Çağla, aynı turnuvada geçen yıl İtalyan Karin Knapp ile birlikte çiftlerde ikinci olmuştu. 

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...