Caner Öztürk: Sezonun ilk yarısı benim adıma memnun ediciydi!
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Caner Öztürk: Sezonun ilk yarısı benim adıma memnun ediciydi!

Son 5 Haber

Fenerbahçe yıldızları bir bir bitiriyor! Larkin, Shields, Key...

Chris Richards: "Türkiye'nin bu kadar erken elenmesini beklemiyorduk"

Pulisic: "Son maç bizde gerçek bir kazanma mantalitesi oluşturdu"

Kenan Yıldız: "Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim"

Montella: "Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Caner Öztürk: Sezonun ilk yarısı benim adıma memnun ediciydi!
Elazığspor'un genç santrforu Mertan Caner Öztürk, Anadolu Ateşi programında Salim Manav'a konuştu.
Kişisel performansını ve takım performansını değerlendiren Caner Öztürk, "Yoğun tempoda çalışmalarımız devam ediyor. Sıkı bir hazırlık sürecimiz oldu. Antalya kampı bitti fakat Antalya'dan ayrılmadık .Altınordu maçına buradan geçeceğiz. Sezonun ilk yarısı benim adıma memnun ediciydi. Daha iyisini yapabilirim.İkinci yarı İnşallah daha iyi bir performans segilerim.Öncelikli hedefimiz play off'ta yer almak. Bireysel olarak da Elazığspor'a elimden geldiğince katkıda bulunmak istiyorum. Ondan sonrasında önüme bakacağım" ifadelerini kullandı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...