Chamberlain: "Bu şekilde kaybetmek üzücü"
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Son dakika spor haberleri... Beşiktaş forması giyen Alex Oxlade-Chamberlain, 2-1 kaybettikleri Gaziantep FK maçı sonrası konuştu.

Son 5 Haber

Türkiye'nin Dünya Kupası'ndaki gol müziği ABD maçında ortaya çıktı

Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı

Arda Güler'den ABD maçında Montella'ya anlamlı destek!

Hollywood yıldızları akın etti! Türkiye-ABD maçına damga vuran isimler

Arda Güler'den eleştirilerle ilgili açıklama! "Tüm eleştirileri haklı buluyorum"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig'in 27. haftasında Beşiktaş, sahasında Gaziantep FK'yı konuk etti. İlk yarıyı 1-0 önde kapatan Beşiktaş, 10 kişi kalan Gaziantep FK'ya 2-1 mağlup oldu. Öte yandan Beşiktaş'ın 6 maçlık galibiyet serisi sona erdi.
Beşiktaş forması giyen Alex Oxlade-Chamberlain, Gaziantep FK maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
"İstediğimiz kaliteyi gösteremedik"
Karşılaşmanın ardından kısa bir açıklama yapan İngiliz futbolcu, şu sözleri kullandı;
"Maç 1-0 olduktan sonra ikinci ve üçüncü golü atmalıydık. Sonrasında rakip bizi cezalandırdı. Gaziantep FK ceza sahasını iyi savundu ve yakaladıkları fırsatları değerlendirdiler. Bu şekilde kaybetmek üzücü oluyor. Kendi ceza sahamızda ve rakip ceza sahasında istediğimiz kaliteyi gösteremedik."