Ajansspor

Cim Bom'da oyuncular 6 attı, 2 gün izni kaptı

Editör: Ali Bozkurt

Son Güncelleme /

Trendyol Süper Lig'in 35. haftasında Sivasspor'u konuk eden Galatasaray sahadan 6-1'lik galibiyetle ayrıldı. Okan Buruk, oyunculara 2 gün izin verdi.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 34 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

AJANSSPOR HABER

Trendyol Süper Lig'in 35. haftasında Sivasspor'u konuk eden Galatasaray sahadan 6-1'lik galibiyetle ayrıldı. Fenerbahçe'nin de puan kaybetmesi sonrası Cim Bom puan farkını 6'a yükselterek kalan 3 maçta alacağı 4 puan ile şampiyonluğunu ilan edecek. Teknik direktör Okan Buruk ise oyunculara dinlenmeleri için izin verdi.

2 gün izin verildi

Teknik direktör Okan Buruk, Sivasspor maçında 6 gol atan oyuncularına 2 gün izin verdi.

Karagümrük maçı için toplanacaklar

Fenerbahçe'ye 6 puan fark atan Galatasaray, büyük derbi öncesinde oynanacak olan Karagümrük maçının hazırlıklarına ise 8 Mayıs Çarşamba günü başlayacak.

Tam kadro olacaklar

Sakat ya da cezalı oyuncusu bulunmayan sarı kırmızılılar tam kadro çalışacak.  

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...