Cim Bom'da oyuncular 6 attı, 2 gün izni kaptı
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig'in 35. haftasında Sivasspor'u konuk eden Galatasaray sahadan 6-1'lik galibiyetle ayrıldı. Okan Buruk, oyunculara 2 gün izin verdi.

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig'in 35. haftasında Sivasspor'u konuk eden Galatasaray sahadan 6-1'lik galibiyetle ayrıldı. Fenerbahçe'nin de puan kaybetmesi sonrası Cim Bom puan farkını 6'a yükselterek kalan 3 maçta alacağı 4 puan ile şampiyonluğunu ilan edecek. Teknik direktör Okan Buruk ise oyunculara dinlenmeleri için izin verdi.
2 gün izin verildi
Teknik direktör Okan Buruk, Sivasspor maçında 6 gol atan oyuncularına 2 gün izin verdi.
Karagümrük maçı için toplanacaklar
Fenerbahçe'ye 6 puan fark atan Galatasaray, büyük derbi öncesinde oynanacak olan Karagümrük maçının hazırlıklarına ise 8 Mayıs Çarşamba günü başlayacak.
Tam kadro olacaklar
Sakat ya da cezalı oyuncusu bulunmayan sarı kırmızılılar tam kadro çalışacak.




