Davinson Sanchez: "Fenerbahçe sevinsin, biz haftaya sevineceğiz"
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Galatasaraylı Davinson Sanchez, 1-0 mağlup oldukları Fenerbahçe derbisinin ardından şampiyonluk açıklamasında bulundu. İşte detaylar...

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Trendyol Süper Lig'in 37. haftasındaki dev derbide Fenerbahçe, ezeli rakibi Galatasaray'ı 1-0 mağlup ederek şampiyonluk umudunu son haftaya taşıdı.
Maç sonu Galatasaray'da Davinson Sanchez açıklamalarda bulundu.
"Rakip kaleye daha çok gidebilmeliydik"
Maçı değerlendiren Kolombiyalı stoper "Zor bir mücadeleydi. Maçı kendimiz zora soktuk. Fenerbahçe ilk başta bekliyordu, kontraya odaklandılar. Duran toptan gol buldular. Bizim daha çok kaliteli oyuncumuz var, rakip kaleye daha çok gidebilmeliydik." dedi.
"Haftaya da biz kutlayacağız"
Galatasaray'ın defans oyuncusu Davinson Sanchez ayrıca "Bugün onlar kutluyor, haftaya da biz kutlayacağız." ifadelerini kullandı.




