Davinson Sanchez'den Morata sözleri
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Süper Lig'in 22. haftasında deplasmanda Gaziantep FK'yı 1-0 mağlup eden Galatasaray'da Davinson Sanchez değerlendirmelerde bulundu. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Bursaspor'da Michy Batshuayi bombası!

Trabzonspor, Viktor Tsygankov transferinde mutlu sona çok yakın! Kulübüyle son detaylar görüşülüyor

Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü olması beklenen Aykut Kocaman'ın ekibinde 4 eski futbolcu olacak

A Milli Futbol Takımı'na eşlik eden motosikletli polis kaza yaptı

Beşiktaş'ın son kaleci adayı: Semih Kılıçsoy'un takım arkadaşı!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Trendyol Süper Lig'in 22. hafta kapanış maçında Galatasaray ile Gaziantep FK kozlarını paylaştı. Mücadeleyi konuk takım 1-0 kazandı.
Maç sonu Galatasaray'ın başarılı defans oyuncusu Davinson Sanchez değerlendirmelerde bulundu.
"Daha sakin olmaya da başlıyoruz"
Galibiyeti değerlendiren Davinson Sanchez, "Mutluyum şu an. 3 puan daha ekledik. Daha sakin olmaya da başlıyoruz. Mutluyum şu an daha iyi çalışıyoruz. Şimdi kupa maçımız var onunla devam edeceğiz." dedi.
"Türkiye’nin en iyi takımı olduğumuzu unutmamalıyız"
"Sorumluklarımızı bilmemiz lazım" diyen Sanchez, "Vazgeçilmez bir döneme giriyoruz. Önce kupaya odaklanacağız. Sonra lig ve Avrupa maçları var. Türkiye’nin en iyi takımı olduğumuzu unutmamalıyız. Sorumluklarımızı bilmemiz lazım. En iyi takım olduğumuz için oyunu domine etmeliyiz. Bütün maçları kazanmak istiyoruz. " dedi.
"Elinden geleni yapacaktır"
Yeni transfer Morata hakkında da konuşan Sanchez, "Morata’yı daha önce de tanıyordum. Elinden geleni yapacaktır. Birlik olarak odaklanmalıyız ki mayıs ayında hep beraber kutlayalım." dedi.