Ajansspor

Elazığspor topbaşı yaptı

Editör: Ajansspor

Son Güncelleme /

PTT 1. Lig takımlarından Elazığspor, yeni sezon hazırlıklarına Bolu'da başladı.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 33 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
Elazığspor topbaşı yaptı
Elazığspor topbaşı yaptı

Elazığspor topbaşı yaptı

Teknik direktör Bayram Bektaş,  yaptığı açıklamada, Bolu'da 15 gün kamp yaparak lige en iyi şekilde hazırlanmak istediklerini söyledi.

Yeni sözleşme imzaladıkları futbolculardan bazılarının kampa sonradan katılacağını belirten Bektaş, "Takımımıza bazı yeni isimler katıldı. Bunun dışında 2  transfer daha yapılacak. Birkaç gün içerisinde takım tamamlanmış olur" diye konuştu.

Bektaş, ligdeki takımların çok güçlü olduğunu vurgulayarak, "Spor Toto Süper Lig'den düşen takımlar da değerlendirildiğinde bu sezon zorlu geçecek. Herkes iddialı, hedefi olan takımlar var. Alt ligden çıkan takımlar da öyle. Onlar da büyük bir atılım yapıp bir üst ligi hedefliyorlar. Bence çok zevkli bir lig geçecek" ifadelerini kullandı.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...