Emirhan Topçu: "Kazanmamız gereken bir maçtı''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig’in 8. haftasında oynanan derbide Galatasaray, konuk ettiği Beşiktaş ile 1-1 berabere kaldı. Maçtan sonra Emirhan Topçu açıklamalarda bulundu.

Son 5 Haber

Fenerbahçe'den Amrabat takası! Cucho Hernandez için formül

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig’in 8. haftasında oynanan derbide Galatasaray, konuk ettiği Beşiktaş ile 1-1 berabere kaldı. Maçtan hemen sonra ise Emirhan Topçu, yayıncı kuruluş beIN Sports'a açıklamalarda bulundu. Detaylar...
"Kazanmamız gereken bir maçtı''
"Kazanmamız gereken bir maçtı, rakip 10 kişi kaldı. Gol pozisyonları kaçırdık, mutsuzuz. Bu kadar abi, tek kelime mutsuzuz yani."
"Türkiye'de derbilerde Avrupa'dan da farklı atmosfer oluşuyor. Elimden geleni yapmaya çalıştım. Ufak bir ağrım oldu, o yüzden çıktım."
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...