Enrico Maassen: "Bu sezonun ilk final maçını kazandık"
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Son dakika futbol haberleri | St. Gallen Teknik Direktörü Enrico Maassen, Trabzonspor maçının ardından açıklama yaptı. İşte tüm detaylar...

Son 5 Haber

Ertuğrul Doğan, Fatih Tekke'nin transferini istediği yerli futbolcu için bizzat devreye girecek

F1 dünyası Spielberg'e kilitlendi! 2026 Avusturya Grand Prix'si için geri sayım

Nilüfer Belediyespor, Buse Ünal Pehlivan'ın sözleşmesini yeniledi

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
UEFA Avrupa Konferans Ligi Play-off maçında deplasmanda Trabzonspor'u penaltılarda 5-4 mağlup eden St. Gallen'de Teknik Direktör Enrico Maassen açıklamalarda bulundu.
Maassen, kazandıkları için çok mutlu olduklarını belirterek, "Kazandığımız için çok mutluyuz. İlk yarı cesaretli bir şekilde oynadığımızı düşünüyorum. Planladığımız şekilde oynadık. İlk yarıdaki dominant oyunumuzla ilk yarı oyun üstünlüğüyle soyunma odasına girdik. İkinci yarıda konsantrasyon eksikliği ile gol yedik. Taraftarlar devreye girdi ve yedek kulübesindeki güçlü kadrosuyla bizi zorlamaya başladılar. Takımım hiç pes etmedi ve sonuna kadar mücadele etti. 60 dakikadan sonra maç iki takımın dengeli mücadelesiyle geçti. Genel olarak iki pozisyon verdik. Bir tanesi gol oldu. Direkten dönen frikik olsaydı buradan üzgün ayrılabilirdik. Sonunda biz galip geldik. Bu sezonun özelinde baktığımızda ilk final maçından galip ayrıldık" ifadelerini kullandı.
Maksimum bir başarı yakaladıklarını belirten Maassen, "Bugünün tadını çıkarmaya devam edeceğiz ve bu süreç devam edecek bir süreç ve bunun keyfini süreceğiz. Gerçekten güçlü bir oyunculara sahip bir takım eşleştiğimiz için bu durum ürkütücüydü. Tamamıyla buradaki hedefimiz bir adım daha gitmekti. Bunu da başardık. Trabzonspor'da topa sahip olmayı seven çok oyuncu var ama topun peşine koştuklarını söyleyemeyiz" dedi.