Ajansspor

F.Bahçe koordinasyon çalıştı

Editör: Ajansspor

Son Güncelleme /

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 21 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
F.Bahçe koordinasyon çalıştı
F.Bahçe koordinasyon çalıştı

F.Bahçe koordinasyon çalıştı

Düzce'nin Kaynaşlı ilçesindeki Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör Vitor Pereira yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular, koordinasyon çalışmasının ardından hücum, defans ve kanat organizasyonları çalıştı.  

Sarı-lacivertli ekipte dün sabahki antrenmanda ayrı çalışan Bruno Alves takımda yer aldı. 

Fenerbahçe, Düzce'deki kamp çalışmalarını saat 18.00'de Düzce Stadı’nda İran temsilcisi Zob Ahan takımı ile hazırlık maçı yaparak tamamlayacak. Sarı-lacivertliler, maçın ardından İstanbul'a dönecek.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...