F.Bahçe koordinasyon çalıştı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını sürdürdü.

Son 5 Haber

Orkun Kökçü'den maç sonu mesajı: 'Çok şey denebilir ama zamanı değil'

Avustralya ve Paraguay el ele son 32 turunda!

(GOLLER ve ÖZET) Türkiye - ABD | Maç Sonucu: 3-2

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

F.Bahçe koordinasyon çalıştı
Düzce'nin Kaynaşlı ilçesindeki Fenerbahçe Topuk Yaylası Tesisleri'nde teknik direktör Vitor Pereira yönetiminde gerçekleştirilen antrenmanda futbolcular, koordinasyon çalışmasının ardından hücum, defans ve kanat organizasyonları çalıştı.
Sarı-lacivertli ekipte dün sabahki antrenmanda ayrı çalışan Bruno Alves takımda yer aldı.
Fenerbahçe, Düzce'deki kamp çalışmalarını saat 18.00'de Düzce Stadı’nda İran temsilcisi Zob Ahan takımı ile hazırlık maçı yaparak tamamlayacak. Sarı-lacivertliler, maçın ardından İstanbul'a dönecek.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...